Powered By Blogger

Popular Posts

Friday 24 August 2012

Kesedihan Dalam Hati ku

Pada pagi raya tahun ni 2012, aku keseorangan tanpa ada nya anak ku. Hati seorg ibu..takde sorg pun tahu. All the way i was alone and keep myself alone just me & my bestfren iana. Nasib baik dia ada,lau tak mesti kesunyian.

Raya ke-dua (20/08/2012)
Pagi tu aku da sampai alik singapore. Sbb Iana tak sabar nk alik,padahal hati ni berat sgt nk alik singapore. But wat to do i have to alik juga. Ptg tu jumpa mamat sbb dia rindukan aku,met him and we have some talk & laugh but we met for awhile aje sbb rushing coz ex mum in law & sis in law dtg nk beraya. Boy (ex-hubby) pun ada bilang yg dia nk dtg dgn GF dia. Mula2 aku tak rasa pape..tapi bila dorg sampai..the 1st thing i saw is they are LIKE ONE FAMILY..A Family which i used to be together.! Its really break my heart..

Ya Allah sesungguhnya aku tak kuat nk tempuh ujian ini..sedangkn perkahwinan kami da lama hancur tapi nape sedikit rasa kecewa? Aku tak sayg ex hubby aku tapi aku RINDU suasana kekeluargaan ..

Bila mcm gini all i need is MAMAT KHIR to be by myside.. tapi mamat hanya la seorg kwn yg belom tentu ada bila aku jatuh.. hingga kn aku sendiri tak tahu nk ngadu dgn sape? Nanti bila ngadu di tuduh masih sayg kn bekas aku padahal yg aku sedih sbb NAPE EX HUBBY AKU LEH BAHAGIA SEDANGKN AKU MASIH LAGI mcm gini..kesorgan dan masih lagi tak stable dlm perhubungan

No comments:

Post a Comment