Powered By Blogger

Popular Posts

Thursday 13 September 2012

Ari terpenting buat adik lelaki ku

Arini aku excited sgt sbb adik aku da ready nk jalinkn perhubungan serious dgn gf dia yg baru aje kenal tak sampai pun sebulan... dan aku sebagai kakak of coz la kan happy kan utk dorg dua! Tak perlu la kau bercinta lama2 sbb akan menambahkn dosa je..mcm aku?? niat di hati mmg nk nikah lagi..tapi membayang pihak lelaki buat endah tak endah so aku pun malas nk pk pasal kawen. Sedih babe actually ! Bagi aku keluarga aku masih ada lagi maruah..nape mesti mengharapkn pihak lelaki..dan terhegeh2 kat pihak mamat utk melamar aku.. umur aku da 29 sey tahun ni dan da 2thn aku hidup menjanda... bagi aku,selagi anak aku masih lagi dgn aku..selagi tu aku tak risau tentang kebahagiaan! Kebahagiaan aku adalah anak ku...

Dan sebagai kakak... aku doakn terbaik utk adik aku SHAH JOHANIS dan pasangan hidup nya IANA..moga ape yg kita rancangkn akan diberkati oleh Allah..! Kakak dan kakak2 yg lain happy sgt2 coz we noe atleast got someone gonna take good care of you dik..! Love both of you..!

No comments:

Post a Comment