Powered By Blogger

Popular Posts

Friday 14 September 2012

Melampau

Setiap manusia yg lahir didunia ni ada tahap kesabaran nya. Aku ni manusia biasa je ..bkn nabi atau pun malaikat yg bisa menahan kemarahan atau geram. Setiap manusia di dunia ni pun perlukan penghormatan tak kira la penghormatan mcm ne.. wat i mean is RESPECT.. if you ask for respect,respect yourself 1st den you can earn the respect from others.


Semlm 13.09.2012 aku call si dia sbb kita bergaduh pasal benda kecik je.. nk tahu pasal ape tak? Ni taik nya pasal..sbb aku lambat angkat and the miss call can reach up to 5x sbb time dia call aku baru je masuk toilet. Tahu2 bila aku angkat terus nk marah2 asal aku tak angkat2 bila dia kol..mcm la aku ni menyundal kat umah kan? haizzzz..sampai bila aku nk tolerate dgn prangai dia ni..benda kecik suka perbesar2kn.. pastu takpe... den aku kol la si dia dlm kul 9.30pm sbb asal dekni tak kol2 aku ek ..ni yg aku nk angin je.. tahu2 anak sedara dia angkat..pekik2..!Perghhhhhh kau pk aku adik2 kau ke? "halooo nk ape la,nak ckp dgn sape uh?" aku trus ckp relax je "Hey why you so rude eh?" baru dia slow kn suara dia and still in very rude rude tone.. "nk ape la,nk ckp dgn sape?" aku pun ckp la "busu mana? ni aunty julie" *dlm hati aku,kau ni bodoh ke ape ek tak tahu baca?umur da berape tahu baca da terang nama aku terang2 kat hp dia..mulut pandai ckp,mcm makcik kepo* Lau kena kat anak sedara aku da lama aku sepak dia peh muka.. kurang ajar nk mampos..i wonder how ur parents teach you? And noe wonder the whole family exclude the mum & dad la kan.. only the sisters are fucking rude. Tak tahu nk hormat org.. Jgn bilang hormat org tua la kan? Hormat perasaan org...

Kadang2 aku terpk sampai bila hubungan ni leh teruskan kan?? Dgn family background dia mcm gini..bkn nk menghina la tapi they dunno how to respect org mcm ne kalau one day aku jadi family dorg? And lagi satu ni adalah salah satu msg yg aku dpt dr kakak dia..Gambar yg adik aku tag was in his FB tahu2 kakak dia comment in very RUDE way.. and in that pic ada gambar mak aku?? Mcm ne ek? KEcewa hati mak aku..sbb lau org lain baca and kwn2 yassin dia terbaca mesti dorg akan berkata "MACAM NI PUNYA BESAN KE MAH YOU NK JADIKAN BESAN"? mana muka mak aku nk taruk kn? Dan apabila aku diam itu bkn bermakna aku kalah tapi aku diam ada sbb.. dan aku percaya biar Allah aje yg balas perbuatan dia dgn mulut busuk dia tu.. Dan Moga Allah aje yg mengampun kan dosa2 dia..

No comments:

Post a Comment