Powered By Blogger

Popular Posts

Saturday 1 December 2012

The end of our LOVE story

Dear Diary,

PErcaya tak? semlm de end story aku dgn mamat. ok aku tahu aku salah sbb tipu dia.. tapi ada sbb kenape aku tipu sbb .... aku jual iphone 5 yg dia belikan utk aku and aku da jual aku dpt 950. aku beli note 2 for 750.. ada balance 200.. ada 200 tu la aku nk wat surprise birthday utk dia minggu depan. And all this while surprise aku nk bikin semua tak menjadi.. and end up dia tuduh aku menipu.

So cara utk aku taknk lagi di tuduh dan selalu di cop penipu... aku rela lepaskan perhubungan ini.. perhubungan yg takde kata putus sama ada aku ni leh jadi seorg isteri atau tak? mamat selama ni pun tak pernah pk pasal perkahwinan and even family dia pun treat aku very2 bad.. so aku rasa kali aku buat keputusan yg terbaik....


Perhubungan yg takde penghujung dan tiada kata putus tentang perkahwinan. 

Terima kasih Muhammad KHir.... kerna kau pernah menyinari hati ini..!

No comments:

Post a Comment