Powered By Blogger

Popular Posts

Monday 3 December 2012

Ive made the rite choice

Dear diary,

Aku da cukup cukup pk.. da cukup2 penat..! Tiada guna lau berkawan dgn org yg tak bisa lindungi ku.. blom kawen da mcm gini.. looking down on me like dorg ni perfect..! Lupa pada asal usul.. the best for my future is to avoid this family.. takut aku di kecewakn lagi..

Siapa bilang tak sayg kn? Krn sayg la aku rela lepaskn.. bkn utk menyerah kalah tapi utk kebaikan semua..

Ya Allah.. aku percaya.. krn kau terlalu sayg kn aku dan tidak mahu aku dikecewa kan utk kali kedua.. kau tlah buka pintu hati aku utk menolak cinta yg sekian ada. Dan aku percaya yg kau akan temui kan aku dgn insan yg lebih menyayangiku dr aku menyayangi si dia.. krn kau takkan menghampa kan hamba2 mu..

No comments:

Post a Comment